مطالب آموزشی

آپگرید تاون هال 15 کلش آف کلنز

مقدمه آپگرید تاون هال 15 کلش آف کلنز

بالاخره تالار شهر ۱۵ برای بازی کلش آف کلنز رونمایی شد، بسیاری از بازیکنان که در حال حاضر همه ی ساحتمان ها را به آخرین لول ارتقا دادند منتظر تاون هال ۱۵ بودند .البته در این آپگرید بزرگ تمرکز فقط بر روی ساختمان اصلی شهر نیست و قرار است سطح جدید برای نیروها، ساختمان ها، نیروی جدید و اسپل جدید به همراه ساختمان های جدید معرفی شوند.

با کلشر، همراه باشید تا به بررسی آپگرید مورد انتظار کلش آف کلنز بپردازیم.

تاون هال ۱۵

بالاخره تاون هال ۱۵ با اسم رمز مجیک (جادو) رونمایی شد، دلیل این نام گذاری را در ادامه بیشتر خواهیم فهید. همانطور که میدانید رنگ سال بنفش میباشد! در نتیجه برای رنگ بندی از بنفش استفاده شده و ساختمان های دفاعی لول جدید نیز این رنگی هستند! جهت آپگرید به تالار شهر پانزده مقدار ۱۸ میلیون طلا و ۱۵ روز زمان نیاز خواهید داشت (البته با کتاب ساختمان آنی میتوانید آپگرید کنید) اسلحه تاون هال ۱۵ گیگا اینفرو میباشد و تا ۵ سطح آپگرید میباشد.

عملکرد آن شبیه به برج اینفرو میباشد ، با این تفاوت که با گذشت زمان نیروی آن بیشتر نمیشود ، همچنین پس از نابودی یک بمب سمی منفجر میشود و با قدرت زیادی به دشمنان آسیب وارد میکند. در آپدیت جدید ماه اکتبر 2022 کلش آف کلنز خبری از هیروها نیست، اما هر کدام ۵ لول جدید دریافت خواهند کرد. اما در این به روزرسانی ، علاوه بر تاون هال ، سطح جدید کلن کستل هم خواهیم داشت. کلن کستل لول ۱۱،  هزینه آپگرید ۲۰ میلیون اکسیر و مدت زمان ارتقا ۲۰ روز میباشد! مزیت : اضافه شدن ۵ عدد ظرفیت بیشتر  که یعنی در کل ۵۰ عدد نیرو در این سطح Clans Castle جای میگیرد.

تالار شهر ۱۵ و دیوارهای گران قیمتش

لول ۱۶ دیوار هم در تاون هال ۱۵ خواهیم داشت ، ۲۰۰ عدد دیوار میتوان به لول ۱۶ آپگرید کرد، هزینه آپگرید هر دیوار ۸ میلیون طلا یا اکسیر خواهد بود .این رقم برای ارتقا دویست عدد دیوار، به نظر هزینه ی بالایی میباشد و اگر همین مقدار باقی بماند بازیکنان کار سختی پیش رو دارند.

ساختمان های دفاعی در Town Hall 15

تمامی دفاعی ها و تله هایی که در تاون هال ۱۵ آپگرید میشوند همگی این ساختمان ها تم جدید تاون هال ۱۵ با عنوان مجیک را دارند (بنفش پررنگ)

آزمایشگاه و سازنده نیرو در تاون هال 15

اما می رسیم به باراکز لول ۱۶ که قرار است فقط یک عدد از آن موجود باشد،خبر خوب اینکه این ساختمان در تاون هال ۱۴ قابل ارتقا میباشد و نیازی به تاون هال ۱۵ نیست.چهار لول اضافه برای ساختمان حیوان خانگی و چهار عدد حیوان خانگی جدید به بازی اضافه شده که پایننتر کامل معرفی خواهند شد. کمپ نیروها، به لول ۱۲ با هزینه ۱۹ میلیون اکسیر و زمان ۱۶ روز  ارتقا پیدا میکند که هر کمپ ۸۰ عدد نیرو جای میگیرد.کارخانه اسپل نیز به لول ۷ و با هزینه ۹ میلیون اکسیر و ۹ روزه آپگرید میشود. کارگاه محاصره هم در تاون هال ۱۵ به لول ۷ ارتقا پیدا میکند، میتوانیم مطمئن باشیم که یک ماشین محاصره جدید خواهیم داشت.

برج مونولیث (Monolith)

این برج یکی از دلایل اسم گذاری مجیک بر روی تالا شهر ۱۵ میباشد. با پرتاب چیزی شبیه دود میتواند آسیب بسیار جدی به نیروهایی که به دهکده شما حمله میکنند وارد کند. یکی از کشنده ترین ساختمان های دفاعی همین Monlith است و در هر دهکده فقط یکعدد از آن را میتوان ساخت. در دو سطح و با دارک اکسیر آپگرید میشود و هزینه ساخت ۳۰۰ هزار دارک و هزینه ارتقا ۳۶۰ هزار دارک اکسیر میباشد.

چهار حیوان خانگی جدید قهرمان ها

در آپدیت جدید، چهار عدد Pet جدید به بازی اضافه میشود که برای باز کردن آن ها نیاز دارید ساختمان مربوطه را تا چهار سطح ارتقا دهید هزینه ارتقا ساختمان : ۱۹ میلیون اکسیر و ۱۹ روز زمان میبرد.

Frosty (یخ زده) : 

اولین حیوان خانگی که در لول 5 ساختمان باز میشود Frosty میباشد.

این حیوان خانگی بیشتر مناسب کند کردن دفاعی ها میباشد و تاثیر بسیار خوبی روی کاهش سرعت دفاعی های سریع نظیر : ایکس بو و اینفرو تاور و … خواهد داشت.

Diggy (حفار) :

دومین حیوان خانگی که در لول ۶ ساختمان باز میشود Diggy میباشد.هزینه ارتقا ۲۰ میلیون اکسیر و ۱۹ روز زمان میبرد. میتوان یکی از بهترین حیوانات خانگی را همین Diggy دانست! در عرض سه ثانیه دفاعی را از کار می اندازد!!! نحوه حرکت دیگی شبیه ماینر است با این تفاوت که کارش بی هوش کردن دفاعی هاست .

Poisen Lizard :

سومین حیوان خانگی که در لول ۷ ساختمان باز میشود پویزن لیزارد میباشد.هزینه ارتقا ۲۰ میلیون اکسیر و ۱۹.۵ روز زمان میبرد. حیوان خانگی جدید یک مارمولک زهرآگین است! پویزن لیزارد همراه با قهرمان با سرعت بالا به نیروها و دفاعی ها حمله میکند و وابسته به قهرمان میباشد. به محض اینکه قهرمانش می میرد به سراغ قهرمان دشمن میرود.

Phoenix (ققنوس) :

چهارمین حیوان خانگی که در لول ۸ ساختمان باز میشود ققنوس میباشد. هزینه ارتقا ۲۰.۵ میلیون اکسیر و ۱۹.۷۵ روز زمان میبرد. این Pet جدید همانطور که از اسمش پیداست قابلیت برگشت از مرگ را برای قهرمان همراهش خواهد داشت. در ابتدا این حیوان خانگی به شکل یک تخم مرغ در کنار هیرو، ظاهر میشود و به محض اینکه سلامتی هیرو تمام شد، ظاهر شده و برای 10 ثانیه آن را زنده میکند. همچنین همراه با هیرو به ساختمان ها اتک میزند.

نتیجه

در این مقاله در مورد آپگرید جدید کلش آف کلنز تاون هال 15 آموحتیم، جهت خرید خرید و فروش اکانت تاون 15 وارد سایت کلشر شده و مراحل ثبت آگهی پیش ببرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *